Ի՞նչ է ԳիտՍերունդ-ը։
-«ԳիտՍԵՐունդ» ծրագիրն իրականացվում է Հայաստանի Ամերիկյան համալսարանի կողմից՝ Հայաստանում Ամերիկայի դեսպանատան ֆինանսավորմամբ, որը նպատակ ունի բարելավելու բնագիտամաթեմատիկական կրթության որակը միջնակարգ և ավագ դպրոցներում, մեծացնելու ուսանողների քանակը բնագիտամաթեմատիկական ուղղվածությամբ բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում:
Ինչու՞ է նախաձեռնությունը անվանվում <<ԳիտՍԵՐունդ>>։
-Ծրագրի անվանման մեջ առկա են ծրագրի նպատակն արտահայտող բոլոր տարրերը՝ գիտության հանդեպ սեր արթնացնել աշակերտների շրջանում և կրթել գիտությամբ հետաքրքրված սերունդ
Ինչպե՞ս է առաջացել այն ստեղծելու գաղափարը։
-2018-19 թթ-ին իրականացվել է հետազոտություն՝ ուղղված տեխնոլոգիական ոլորտի զարգացման խնդիրներին և հնարավորություններին։ Հետազոտության արդյունքում դուրս է բերվել, որ այս ոլորտի բոլոր ընկերությունները կարիք ունեն մասնագետների, որոնք լավ գիտական կրթություն են ստանում դպրոցից սկսած։ Արդյունքում մշակվել է «ԳիտՍԵՐունդ» ծրագիրը։
Արդյո՞ք մեր ժամանակների սերունդը հետաքրքրված է գիտությամբ։
-Կան շատ երիտասարդներ, ովքեր ճիշտ ժամանակին բացահայտել են գիտության ուժն ու գեղեցկությունը և շարունակել այդ ուղղով, ու վստահաբար կհասնեն հաջողությունների այս ոլորտում։ Այդպիսի պայծառ ու մոտիվացված երիտասարդների մի խումբ ներգրավված է մեր թիմում և ճամբարների ընթացքում օժանդակում է ուսուցիչներին դասերին նախապատրաստվելիս և վարելիս։
Իսկ մյուսների դեպքում շատ հաճախ խնդիրը կապված է դպրոցում առարկան թերի ու ոչ հետաքրքիր, բարդ մատուցելու, անգիրի վրա հիմնված ձևով անցնելու, այս ոլորտում հեռանկարային մասնագիտություններին ծանոթ չլինելու հետ։
Ի՞նչ անել երեխաների մեջ գիտության հանդեպ հետաքրքրություն մտցնելու համար։
-Պետք է թույլ տալ, որպեսզի երեխան փորձարկումների, հետազոտական աշխատանքների միջոցով ինքը բացահայտումներ անի, կապերը տեսնի, ինքը հասկանա յուրաքանչյուր բանաձև ու պնդում, նոր մատուցվի առարկայի տեսական հատվածը՝ որպես հաստատում իր բացահայտումների։
ԳիտՍԵՐունդ-ը ինչպիսի՞ մեթոդներ է կիրառում երեխաներին նյութը ավելի հետաքրքիր մատուցելու համար։
-Ծրագրի շրջանակում մշակված ռեսուրսների հիմքում ընկած են ինտերակտիվ մեթոդները, որոնց շնորհիվ աշակերտը փորձում է ինքը մտածել, տրամաբանել, հարցեր տալ, փորձարկել, քննել ներկայացված գաղափարները՝ անհատական կամ խմբային աշխատանքների միջոցով։
Ցանկացած ուսուցիչ կարո՞ղ է դասավանդել ԳիտՍԵՐունդ-ում։
-ԳիտՍԵՐունդում ուսուցիչները ներգրավվում են տարբեր նպատակներով։ Ուսուցիչների մի խումբը ռեսուրսներ մշակող ուսուցիչներն են, ովքեր մինչ ծրագիրը մասնակցել են Արարատյան բակալավրիատի մեկամյա վերապատրաստումներին և ծանոթացել դասավանդման ժամանակակից մոտեցումներին։ Նրանք ծրագրի շրջանակում 5 ամիս շարունակ մասնակցում են աշխատարանների, և յուրաքանչյուրն իր առարկայի շրջանակում ստեղծում է ռեսուրսներ, որոնց հիմքում ընկած է ակտիվ ուսումնառության մեթոդները։ Ուսուցիչների երկրորդ խումբը ներգրավվում է ամառային ճամբարներում և փորձում է ծրագրի շրջանակում մշակված ռեսուրսներով իրականացնել դասընթացներ աշակերտների հետ, տալ հետադարձ կապ, թե ինչպես տվյալ ռեսուրսը աշխատեց և ինչպես այն կարելի է բարելավել։ Այս դասընթացների դիտարկումներին և քննարկումներին մասնակցում են նաև յուրաքանչյուր առարկայի էքսպերտ ուսուցիչներն ու այլ հանրակրթական դպրոցներից ուսուցիչներ։
Ի՞նչ եք կարծում․կարելի՞ է ասել, որ գիտությունը կփրկի աշխարհը։Ինչու՞։
-Առանց գիտության աշխարհը չի լինի, մեզ շրջապատող ամեն ինչում գիտության մի մասնիկ կա, և գիտությունն օգնում է մեզ ավելի հեշտացնել մեր կյանքն ու նոր բացահայտումներ անել մեր շրջապատի վերաբերյալ։
Որքա՞ն ժամանակ է, ինչ Դուք իրականացնում եք Ձեր նախաձեռնությունը։
-Արդեն շուրջ մեկ տարի է, ինչ իրականացվում է նախաձեռնությունը։
Ճամբարին երեխաների ուղարկած մասնակցության հայտերը շա՞տ են, միգուցե քի՞չ․․․Ավելի շատ ի՞նչ տարիքի աշակերտներ են մասնակցության հայտ ուղարկում։
-Ճամբարում ընդգրկվել ցանկացող աշակերտների թիվը շատ է, և մենք փորձում ենք հնարավորություն ընձեռնել բոլոր դիմած աշակերտներին մասնակցել ճամբարին։ Նախատեսված է 6 ճամբար, յուրաքանչյուր ճամբարում ընդգրկվում է մինչև 100 աշակերտ, ովքեր հաջորդ ուսումնական տարում պետք է հաճախեն 9-րդ, 10-րդ կամ 11-րդ դասարան։ Առաջնահերթություն տրվում է այն աշակերտներին, ովքեր քիչ հետաքրքրություն ունեն բնագիտակամաթեմատիկական առարկաների հանդեպ և չեն կողմնորոշվել հետագա մասնագիտության հարցում։
Թե՛ ճամբարը, թե՛ դպրոցը տալիս են նույն գիտելիքները։Բայց կարծես առաջին եղանակով մատուցածը ավելի տպավորիչ ու արդյունավետ է։Ինչու՞մ է տարբերությունը։
-Ճամբարում դասերն իրականացվում են ինտերակտիվ մեթոդներով․ աշակերտն է կենտրոնում, ուսուցչի ուղղորդող հարցերի, խմբային քննարկումների, վիրտուալ փորձերի միջոցով փորձում են իրենք իսկ բացահայտումներ անել, նոր կապեր տեսնել առարկայի և իրական կյանքի միջև, խորքային գիտելիքներ ստանալ։ Շատ աշակերտներ ճամբարի ավարտին խոստովանում են, որ առաջին անգամ են ներգրավվում խմբային քննարկումների մեջ և այսպիսի աշխատանքների իրականացումն էլ ավելի է օգնում ըմբռնել առարկան։ Ճամբարում կան նաև մասնագիտական կողմնորոշման քննարկումներ, որտեղ արդեն մեծ հաջողությունների հասած երիտասարդ մասնագետները ներկայացնում են իրենց ոլորտում առկա արդի մասնագիտությունների և իրենց փորձի ու աշխատանքի վերաբերյալ։
Շնորհակալություն, ԳրաԹևն ուրախ էր Ձեզ հյուրընկալելու համար։
Comments
Post a Comment
Ի՞նչ կա քո մտքում ...